Personalet

Personalegruppen i Fonden Carpe Diem Huset har en mangeårig erfaring i arbejdet med børn og unge med diagnoser indenfor autisme og ADHD. Udover det pædagogiske personale er der ansat en leder, en kontorassistent, en husassistent, en rengøringsassistent samt vikarer.

Personalegruppen i Fonden Carpe Diem Huset er kendetegnet ved en lav personalegennemstrømning og et lavt sygefravær. 

Udover relevante kurser i autisme og ADHD vil det pædagogiske personale i 2021 påbegynde en et årig videreuddannelse i autismespecialisering. Personalet har endvidere adgang til ekstern supervision ved behov samt årlige medarbejderudviklingssamtaler. 

Fonden Carpe Diem Huset har indgået overenskomst med Socialpædagogernes Landsforbund. 

Personalenormeringen i grupperne er 1 voksen til 3 børn/unge. 

Mød vores medarbejdere

Susanne

Leder

Jacob

Pædagogisk medarbejder

Carina

Kontor assistent

Susanne

Pædagogisk medarbejder

Christian

Pædagogisk medarbejder

Anders

Vikar

Helle

Social pædagog

Tina

Hus og køkken

Micki

Vikar

Cilje

Pædagogisk medarbejder

Connie

Rengøring
Hos Carpe Diem huset tilbyder vi hjælp til børn og unge med autisme og ADHD via vores klubtilbud og aflastningstilbud, hvor vi stabler fritidsaktiviteter for børn med autisme på benene